خودرو و سرگرمی

ماشینارو ببین و لذتشو ببر! در ضمن اطلاعاتت رو هم بالا ببر

خودرو و سرگرمی

ماشینارو ببین و لذتشو ببر! در ضمن اطلاعاتت رو هم بالا ببر

۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چند وقت یکبار باید والف لاستیک خود را تعویض کنم؟

ثبت نام لاستیک دولتی یکی از مهمترین موارد است. سوپاپ بیشتر از تایر بخشی از چرخ است. ساخته شده از لاستیک ، می تواند در طول زمان از بین برود و ممکن است هوا را با سرعت قابل توجهی نشت کند ، یا حداقل بررسی فشار باد لاستیک شما را دشوار کند. در حالت ایده آل ، شما باید سوپاپ را هر بار که لاستیک های خود را تعویض می کنید تغییر دهید.

هزینه تعویض سوپاپ لاستیک حداقل است. در حقیقت ، اغلب متوجه خواهید شد که این هزینه در قیمت لاستیک جدید گنجانده شده است.

نمودار تبدیل فشار باد لاستیک

فشار باد تایرها به دو صورت بار و psi قابل بیان است. غالباً به منظور وضوح ، هر دو را با هم نقل می کنید. اگر نه ، تبدیل یکی به دیگری بسیار ساده است.

  • زلال احکامی
  • ۰
  • ۰

در حال حاضر تیم توسعه FEG دکس نیست.

من با یکی از ادمین های FEG token از طریق تلگرام صحبت کردم و پرسیدم آیا تیم FEG در حال حاضر داکس است یا خیر و آنها گفتند:

ما همچنان به عنوان خالق بیت کوین ناشناس هستیم. افراد بد زیادی در این فضا وجود دارند و ما صادقانه به دنبال شهرت نیستیم. کد ایمن و ممیزی شده است. مردم ناشناس هستند اما در عین حال ایمن هستند.

ما هر ماه حداقل 10،000 دلار به شریک خیریه خود پاسا اهدا می کنیم.
ما به افرادی که مدام کلاهبرداری شده اند کمک می کنیم و FEG رایگان به آنها می دهیم.

FEGrox lead dev of FEG میلیون ها دلار از کیف پول شخصی خود به تیم داخلی ما داده است ، زمانی که یکی از ما در ابتدا هنگام یادگیری مورد کلاهبرداری قرار گرفته بود.

ما بسیار تحصیلکرده تر هستیم و می دانیم اکنون باید چه کار کنیم تا دیگر برای تیم داخلی ما مشکلی ایجاد نشود. اما هنوز اگر رئیس شما مایل است خسارت های شما را جبران کند ، حتی اگر میلیون ها دلار باشد ، می دانید که برای یک پسر خوب کار می کنید.

من شخصاً می توانم بگویم که گفتگو با تیم dev بسیار آسان بود و به تمام سوالات من سریع و مختصر پاسخ داده شد.

از مالکیت FEG صرف نظر شده است و نشان داده شده است که FEG از منظر مالک هیچ درب پشتی یا DoS ندارد. FEG در حال حاضر برای ساخت استخرهای کشاورزی با DOGIRA ، TRY ، XIPOOH و RFIII همکاری کرده است. ما فقط یک هفته داریم و بیش از 2000 دارنده داریم! این فقط باور کردنی نیست! ما در حال حاضر برنامه هایی برای FEG داریم که در مرحله آزمایش هستند و به زودی برای کاربران IOS و Android عرضه می شوند. FEGswap نیز در مرحله آزمایش است و انتظار می رود تا پایان فوریه 2021 منتشر و در دسترس باشد. FEGswap یک کلون UNIswap نیست! این یک کد سفارشی است که به طور خاص برای رفع تمام مشکلاتی که UNIswap در مورد توکن متکی سفارشی خود دارد ، طراحی شده است. اگر از همه پیام های خطا خسته شده اید ، با UNIswap دریافت می کنید ، FEGswap را دوست خواهید داشت. هنگام تعویض جفت ETH/FEG ، FEGswap هزینه مبادله رایگان ارائه می دهد. این بدان معناست

  • زلال احکامی
  • ۰
  • ۰

تعویض لاستیک برای اکثر رانندگان مشکلی ایجاد نمی کند. حداقل ، اگر اندازه لاستیک های قدیمی و جدید یکسان باشد. به هر حال همیشه درست نیست. چرا؟ دلایل می تواند بسیار متفاوت باشد و بیشتر به راننده مربوط می شود. به عنوان مثال ، شما می خواهید اندازه لاستیک بزرگتر در جاده ها خودنمایی کند. با این حال ، دلیل آن اغلب معمولی تر است. به عنوان مثال ، هنگامی که یک ماشین جدید خریداری می کنید و می پرسید آیا می تواند از لاستیک های دولتی و تعاونی شما استفاده کند یا خیر. هر آنچه را که در نظر دارید ، این مثالها همه در یک چیز مشترک هستند: اندازه لاستیک جدید نیز به این معنی است که محیط نورد تغییر می کند. عواقب ناخواسته را نمی توان رد کرد. دلیل آن این است که اگر محیط نورد بیش از حد با لاستیک های استاندارد متفاوت باشد ، می تواند در بازرسی های MOT مشکل ایجاد کند. بنابراین ، چه چیزی مجاز است؟
این س questionال را نمی توان برای همه یکسان پاسخ داد. در نهایت ، اندازه لاستیک ها در خودرو های مختلف دکی کارز مختلف متفاوت است. برای اطلاع از اندازه لاستیک خودرو ، اغلب تنها کاری که باید انجام دهید این است که به دیوار جانبی لاستیک خود نگاه کنید. این اطلاعات همچنین در داخل درب راننده ارائه شده است. در غیر این صورت ، توسط بازرس فنی در اسناد خودرو شما وارد می شود. با این حال ، این جزئیات به شما اندازه واقعی لاستیک لاستیک ماشین شما را نمی گوید. با این حال ، می توانید آن را با استفاده از این فرمول نیز انجام دهید.

  • زلال احکامی
  • ۰
  • ۰

کدام لاستیک را پیشنهاد می‌دهید؟

 

به شخصه لاستیک تابستانی را توصیه میکنم، اما به این دلیل که در خاکی و جاده های ناهمواره حساسند ممکن آسیب ببیند، به همین دلیل اگر ساکن ایران هستید و در اکثر شرایط اقلیمی و جاده ای به سر میبرید بهترین انتخاب لاستیک های 4 فصل است.

 

چرا در ایران لاستیک‌های 4 فصل فراوان ترند؟

 

علاوه بر ایران البته در کشورهای دیگر هم لاستیکهای 4فصل فروان ترند.

 

علت این فراوانی در ایران این است که همانطور در خصوصیات بیان شده،این لاستیکها در اکثر شرایط مناسبند و مناسب اکثر نقاطر ایران هستند از طرفی قیمت مناسبی هم دارند.

 

نکته مهم: بعضی مواقع ممکن است شما روی لاستیک علامتی از نوع لاستیک نبینید که باید کد یا نام لاستیک را در اینترنت جستجو کنید تا متوجه شوید.

 

مدتها برای دریافت لاستیک دولتی مشکل داشتم. هی اونور اینور بگرد برای خرید لاستیک دولتی! تا اینک وارد یک سایت فعال در حوزه خودرو شدم و تمام راه های دریافت لاستیک دولتی از بارز، کویر ایران تایر گرفته تا گلدستون و هررر چی رو توضیح داده بود. خیلی قشنگ زیبا! خداییش دمش گردم. همرو توضیح داده بود. سییییر تا پیااااز! وارد سایت شوید و مقاله رو کامل بخونید کلی بهتون کمک میکنه.

  • زلال احکامی