خودرو و سرگرمی

ماشینارو ببین و لذتشو ببر! در ضمن اطلاعاتت رو هم بالا ببر

خودرو و سرگرمی

ماشینارو ببین و لذتشو ببر! در ضمن اطلاعاتت رو هم بالا ببر

  • ۰
  • ۰

کدام لاستیک را پیشنهاد می‌دهید؟

 

به شخصه لاستیک تابستانی را توصیه میکنم، اما به این دلیل که در خاکی و جاده های ناهمواره حساسند ممکن آسیب ببیند، به همین دلیل اگر ساکن ایران هستید و در اکثر شرایط اقلیمی و جاده ای به سر میبرید بهترین انتخاب لاستیک های 4 فصل است.

 

چرا در ایران لاستیک‌های 4 فصل فراوان ترند؟

 

علاوه بر ایران البته در کشورهای دیگر هم لاستیکهای 4فصل فروان ترند.

 

علت این فراوانی در ایران این است که همانطور در خصوصیات بیان شده،این لاستیکها در اکثر شرایط مناسبند و مناسب اکثر نقاطر ایران هستند از طرفی قیمت مناسبی هم دارند.

 

نکته مهم: بعضی مواقع ممکن است شما روی لاستیک علامتی از نوع لاستیک نبینید که باید کد یا نام لاستیک را در اینترنت جستجو کنید تا متوجه شوید.

 

مدتها برای دریافت لاستیک دولتی مشکل داشتم. هی اونور اینور بگرد برای خرید لاستیک دولتی! تا اینک وارد یک سایت فعال در حوزه خودرو شدم و تمام راه های دریافت لاستیک دولتی از بارز، کویر ایران تایر گرفته تا گلدستون و هررر چی رو توضیح داده بود. خیلی قشنگ زیبا! خداییش دمش گردم. همرو توضیح داده بود. سییییر تا پیااااز! وارد سایت شوید و مقاله رو کامل بخونید کلی بهتون کمک میکنه.

  • ۰۰/۰۵/۰۱
  • زلال احکامی

نظرات (۱)

بسیار عالی و هوشمنداننه آموزش دادید و آدرس دادید تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی