خودرو و سرگرمی

ماشینارو ببین و لذتشو ببر! در ضمن اطلاعاتت رو هم بالا ببر

خودرو و سرگرمی

ماشینارو ببین و لذتشو ببر! در ضمن اطلاعاتت رو هم بالا ببر

  • ۰
  • ۰

در حال حاضر تیم توسعه FEG دکس نیست.

من با یکی از ادمین های FEG token از طریق تلگرام صحبت کردم و پرسیدم آیا تیم FEG در حال حاضر داکس است یا خیر و آنها گفتند:

ما همچنان به عنوان خالق بیت کوین ناشناس هستیم. افراد بد زیادی در این فضا وجود دارند و ما صادقانه به دنبال شهرت نیستیم. کد ایمن و ممیزی شده است. مردم ناشناس هستند اما در عین حال ایمن هستند.

ما هر ماه حداقل 10،000 دلار به شریک خیریه خود پاسا اهدا می کنیم.
ما به افرادی که مدام کلاهبرداری شده اند کمک می کنیم و FEG رایگان به آنها می دهیم.

FEGrox lead dev of FEG میلیون ها دلار از کیف پول شخصی خود به تیم داخلی ما داده است ، زمانی که یکی از ما در ابتدا هنگام یادگیری مورد کلاهبرداری قرار گرفته بود.

ما بسیار تحصیلکرده تر هستیم و می دانیم اکنون باید چه کار کنیم تا دیگر برای تیم داخلی ما مشکلی ایجاد نشود. اما هنوز اگر رئیس شما مایل است خسارت های شما را جبران کند ، حتی اگر میلیون ها دلار باشد ، می دانید که برای یک پسر خوب کار می کنید.

من شخصاً می توانم بگویم که گفتگو با تیم dev بسیار آسان بود و به تمام سوالات من سریع و مختصر پاسخ داده شد.

از مالکیت FEG صرف نظر شده است و نشان داده شده است که FEG از منظر مالک هیچ درب پشتی یا DoS ندارد. FEG در حال حاضر برای ساخت استخرهای کشاورزی با DOGIRA ، TRY ، XIPOOH و RFIII همکاری کرده است. ما فقط یک هفته داریم و بیش از 2000 دارنده داریم! این فقط باور کردنی نیست! ما در حال حاضر برنامه هایی برای FEG داریم که در مرحله آزمایش هستند و به زودی برای کاربران IOS و Android عرضه می شوند. FEGswap نیز در مرحله آزمایش است و انتظار می رود تا پایان فوریه 2021 منتشر و در دسترس باشد. FEGswap یک کلون UNIswap نیست! این یک کد سفارشی است که به طور خاص برای رفع تمام مشکلاتی که UNIswap در مورد توکن متکی سفارشی خود دارد ، طراحی شده است. اگر از همه پیام های خطا خسته شده اید ، با UNIswap دریافت می کنید ، FEGswap را دوست خواهید داشت. هنگام تعویض جفت ETH/FEG ، FEGswap هزینه مبادله رایگان ارائه می دهد. این بدان معناست که شما 0.3٪ هزینه ها را برای uniswap (که 48 دلار صرفه جویی در هر قلم) صرفه جویی می کنید. این پس اندازها به شما منتقل می شود و هزینه گاز شما را جبران می کند. FEGswap ویژگی های نقدینگی داخلی قفل شده و همچنین محافظت در برابر ربات های جلو را ارائه می دهد! اطلاعات بیشتر در مورد آن به زودی منتشر می شود! FEG همچنین دارای NFT هایی است که قبلاً پیشنهاد شده است. سود NFT های ما 100 back به اکوسیستم FEG برمی گردد.

  • ۰۰/۰۵/۲۰
  • زلال احکامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی