خودرو و سرگرمی

ماشینارو ببین و لذتشو ببر! در ضمن اطلاعاتت رو هم بالا ببر

خودرو و سرگرمی

ماشینارو ببین و لذتشو ببر! در ضمن اطلاعاتت رو هم بالا ببر

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

1. نوع E JAGUAR
زیباترین اتومبیل ساخته شده تاکنون: Jaguar E type شماره ده در میان ده اتومبیل کلاسیک ما در تمام دوران است. "زیباترین اتومبیل ساخته شده" گفته های انزو فراری بود و البته او حق داشت. بر اساس D-Type ، سه بار برنده لمانز بین سال های 1955 و 1957 ، E-Type J

  • زلال احکامی
  • ۰
  • ۰

پایین نگاه داشتن برچسب قیمت یک ماشین جدید می تواند چیز ترسناکی باشد. وقتی می خواهید هزاران دلار هزینه کنید ، وسوسه انگیز است که با مراجعه به ماشین با کمترین قیمت پس انداز کنید. هرچقدر که به نظر می رسد ضداسلامی است ، اما آن ماشین ارزان قیمت در طولانی مدت می تواند برای شما هزینه داشته باشد. برچسب قیمت پایین ممکن است هزینه های بالای بیمه ، تعمیرات دائمی گران قیمت یا صدها مورد صرف هر ماه در پمپ بنزین را پنهان کند.

حتی بدتر اینکه ، ممکن است شما یک ماشین ارزان قیمت بخرید تا در واقع از داشتن آن لذت نبرید. این ممکن است فاقد فضای مورد نیاز خانواده و یا قدرت اداره رفت و آمد در بزرگراه شما باشد. این ممکن است ویژگی های ایمنی را فراهم نکند که می تواند شانس شما را برای برخورد کم کند. همچنین ممکن است فاقد ویژگی های اتصال برای کمک به شما در پیمایش و اطلاع رسانی شما و خانواده تان باشد.

برای صرفه جویی در هزینه شما نیازی به خرید ارزان ترین اتومبیل ندارید و همچنین برای به دست آوردن ویژگی ها ، عملکرد و راحتی مورد نظرتان ، مجبور نیستید که یک ماشین لوکس را غرق کنید. جوایز بهترین اتومبیل برای پول تعادل بین خودروهای متمرکز بر ارزش و خودروهایی که تجارب عالی مالکیت را ارائه می دهند را پیدا می کنند. این جوایز 11 کلاس مختلف خودرویی را شامل می شود و برندگان بهترین ترکیب کیفیت و ارزش را در کلاسهای مربوط به خود دارند. آنها نه تنها ماشین های خوبی هستند ، بلکه معاملات خوبی نیز هستند.

چگونه کیفیت را اندازه گیری کردیم

برای اندازه گیری کیفیت یک وسیله نقلیه ، از امتیاز کلی آن از رتبه بندی بهترین خودروهای اخبار ایالات متحده استفاده می کنیم. امتیاز کلی یک مدل در رتبه بندی خودروهای ما براساس نظرات یا آزمایش های سردبیران اخبار ایالات متحده نیست. در عوض ، ما هر بررسی معتبر منتشر شده و معتبری از یک مدل داده شده را جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کنیم تا نظر اجماع مطبوعات خودرو را در مورد مواردی مانند میزان خوب رانندگی یک ماشین ، فضای داخلی آن راحت و ویژگی های فنی و اتصالات آن بدست آوریم. ما آن تجزیه و تحلیل را با صرفه جویی در مصرف سوخت ، فضای بار و داده های ایمنی و قابلیت اطمینان ترکیب می کنیم تا یک امتیاز کلی عددی بدست آوریم ، که برای سنجش کیفیت در جوایز بهترین اتومبیل برای پول استفاده می کنیم.

  • زلال احکامی