خودرو و سرگرمی

ماشینارو ببین و لذتشو ببر! در ضمن اطلاعاتت رو هم بالا ببر

خودرو و سرگرمی

ماشینارو ببین و لذتشو ببر! در ضمن اطلاعاتت رو هم بالا ببر

  • ۰
  • ۰

تعویض لاستیک برای اکثر رانندگان مشکلی ایجاد نمی کند. حداقل ، اگر اندازه لاستیک های قدیمی و جدید یکسان باشد. به هر حال همیشه درست نیست. چرا؟ دلایل می تواند بسیار متفاوت باشد و بیشتر به راننده مربوط می شود. به عنوان مثال ، شما می خواهید اندازه لاستیک بزرگتر در جاده ها خودنمایی کند. با این حال ، دلیل آن اغلب معمولی تر است. به عنوان مثال ، هنگامی که یک ماشین جدید خریداری می کنید و می پرسید آیا می تواند از لاستیک های دولتی و تعاونی شما استفاده کند یا خیر. هر آنچه را که در نظر دارید ، این مثالها همه در یک چیز مشترک هستند: اندازه لاستیک جدید نیز به این معنی است که محیط نورد تغییر می کند. عواقب ناخواسته را نمی توان رد کرد. دلیل آن این است که اگر محیط نورد بیش از حد با لاستیک های استاندارد متفاوت باشد ، می تواند در بازرسی های MOT مشکل ایجاد کند. بنابراین ، چه چیزی مجاز است؟
این س questionال را نمی توان برای همه یکسان پاسخ داد. در نهایت ، اندازه لاستیک ها در خودرو های مختلف دکی کارز مختلف متفاوت است. برای اطلاع از اندازه لاستیک خودرو ، اغلب تنها کاری که باید انجام دهید این است که به دیوار جانبی لاستیک خود نگاه کنید. این اطلاعات همچنین در داخل درب راننده ارائه شده است. در غیر این صورت ، توسط بازرس فنی در اسناد خودرو شما وارد می شود. با این حال ، این جزئیات به شما اندازه واقعی لاستیک لاستیک ماشین شما را نمی گوید. با این حال ، می توانید آن را با استفاده از این فرمول نیز انجام دهید.

  • ۰۰/۰۵/۱۳
  • زلال احکامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی